Sunday, September 20, 2009

Sebahagian Gambar Raya Pertama 2009




Ni gambar aku sekeluarga bersama Mak Tok
Haziq bergaya dengan baju kuning dia !!!
Raya tahun 2009 ni, pagi raya jaga dari tidur rupanya aku masih dirumah sendiri di Merak Apartment. Lepas sembahyang subuh, tolong gosok baju raya bini dan anak dan terus bertolak ke rumah MakTok di Aman Putera, Puchong. Lebih kurang pukul 9.30 macam tu dah ada di Puchong.
Nilah raya yang rasanya aku tak pi sembahyang sunat raya aidil fitri. Punyalah terkilan tapi nak buat macam mana, bini aku memang dari segi hargai masa memang agak teruk. Jadinya aku terlepas walaupun, sepanjang Ramadhan, 100% Tarawih aku tak tinggal langsung.
Seperti biasa, bila beraya rumah Maktok, meriah sebab bertemu dengan sanak sedara tak yah cerita, memang meriah. Seawal pagi, macam biasa, lepas jumpa Mak Tok, beraya dengan Uncle Arif, Untie Shila dan anak-anak dia (Nurul, Boyie, Akila), pass tu dengan Pak Su dan Mak Su (dan Lisya semestinya) dan yang ada sekali juga adalah keluarga Mama Ani dan Cik Din serta Fezal.
Makanan yang dihidangkan Maktok hari raya kali ni :


Nak Tengok lain-lain gambar, klik disini .






















No comments: